Nový ErgoMove: Moving everything. Anywhere.

Rozhovor s vedoucím obchodní jednotky

Obchodní jednotka ErgoMove byla založena před třemi lety a od té doby je zodpovědná za celou produktovou řadu systémů elektrických pohonů společnosti Blickle. Aby byla optimálně vybavena pro budoucnost, byla pro ErgoMove vyvinuta nová identita značky. V tomto rozhovoru nám Martin Wiest, vedoucí obchodní jednotky, poskytne zajímavé informace o vývoji značky ErgoMove.

Co bylo důvodem pro vývoj nové identity značky?

Martin Wiest: V posledních letech se obchodní jednotka ErgoMove vyvinula z malého „start-upu“ v úspěšnou obchodní jednotku v rámci skupiny Blickle. Nová prezentace značky má posílit identitu značky ErgoMove a ještě lépe odrážet její strategické směřování.

Jak jste přišli na tvrzení „Moving everything. Anywhere.“?

Martin Wiest: Inovativní pohonné systémy ErgoMove vytvořily zcela nový segment trhu a zásadně změnily některé části pracovního světa. Nový slogan má jasně a stručně sdělit hlavní poselství. Naším posláním je usnadnit život pracujícím lidem bez ohledu na to, co musí ručně přemisťovat, a bez ohledu na to, kde pracují. Jednoduše „Moving everything. Anywhere.“.

Co je u ErgoMove nového kromě firemního designu?

Martin Wiest: Je toho hodně: Zcela nová brožura o produktech ErgoMove nyní zahrnuje všechny produktové řady a poskytuje našim zákazníkům podrobný přehled o rozmanitých koncepcích ovládání, koncepcích pohonů, příslušenství a různých oblastech jejich použití. Pracujeme také na nových webových stránkách, které výrazně rozšíří nabídku informací a služeb pro naše zákazníky. Kromě toho bylo v posledních dvou letech výrazně rozvinuto a rozšířeno portfolio řešení ErgoMove. Kromě ještě kompaktnějších nebo výkonnějších hnacích válců se toho hodně událo také v oblasti ovládacích konceptů, které nyní umožňují optimalizované rozhraní člověk-stroj pro každou aplikaci, od jednoduchých kompaktních rotačních snímačů až po kokpity se snímači síly a inteligentní dálková řešení.

Je prodej výrobků ErgoMove omezen na německy mluvící země?Martin Wiest

Martin Wiest: Můj tým je obzvláště hrdý na to, že se nám v krátké době podařilo vytvořit mezinárodní prodejní a servisní organizaci pro ErgoMove. To bylo možné díky tomu, že společnost Blickle disponuje velmi hustou sítí odborných konzultantů v pěti kontinentech světa. Produkty ErgoMove jsou v současné době dostupné ve více než 25 zemích Evropy a Severní Ameriky. Bylo pro nás důležité, aby měli naši zákazníci také přístup k zavedenému poprodejnímu servisu.

Můžete nám přiblížit, co má jednotka ErgoMove v blízké budoucnosti v plánu?

Martin Wiest: Mnoho úspěšných projektů v posledních letech ukázalo, že ErgoMove lze použít téměř ve všech odvětvích, od automobilového a chemického průmyslu až po farmacii a intralogistiku jako celek. Chceme systematicky pronikat do všech odvětví, abychom lidem usnadnili práci a pomohli firmám zjednodušit logistické procesy a ušetřit náklady. Současně chceme pokračovat v úspěšné historii našeho vysoce motivovaného týmu tím, že budeme nadále intenzivně investovat do vývoje produktů, rozšiřování výrobních kapacit a mezinárodní servisní organizace.

„Naším posláním je usnadňovat život pracujícím lidem bez ohledu na to, co musí ručně přemisťovat, a bez ohledu na to, kde pracují. Moving everything. Anywhere.“