Průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Blickle 2024
Cenná zpětná vazba a sociální angažovanost
„Úspěšnost naší práce měříme spokojeností našich zákazníků. Pro nás ve společnosti Blickle jsou spokojení zákazníci měřítkem naší výkonnosti a zároveň podnětem k neustálému dalšímu rozvoji,“ zdůrazňuje Dr. Sarah Blickle-Fenner, jednatelka společnosti Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG. Proto byl i letos proveden rozsáhlý průzkum, aby bylo možné získat reprezentativní a spolehlivé výsledky spokojenosti zákazníků.
Dotazník s 10 otázkami na různá témata byl koncem října rozeslán zákazníkům v 19 zemích. Průzkumu se zúčastnilo více než 2 000 zákazníků z Evropy, Severní Ameriky a Asie, což se rovná mimořádně vysoké účasti. Obzvláště potěšující: celkové hodnocení je v průměru 1,7 na stupnici od 1 (velmi dobré) do 6 (neuspokojivé). To ukazuje, že vysoké standardy společnosti Blickle, například v oblasti odborného poradenství, dostupnosti výrobků a kvality „Made in Germany“, jsou i nadále oceňovány.
Vynikající kvalita výrobků a nová sociální iniciativa
Výsledky průzkumu opět podtrhují kvalitu a spolehlivost výrobků „Made in Germany“: 97,1 % zákazníků hodnotí kvalitu výrobků jako velmi dobrou nebo dobrou. Nejvyšší hodnocení získaly také webové stránky/webshop, odborné poradenství a rychlé vyřízení dotazů.
Zvláštním vrcholem letošního roku byla nová sociální iniciativa. Společnost Blickle věnovala organizaci UNICEF 2 eura za každého účastníka. Díky více než 2 000 odpovědí se podařilo vybrat značnou částku, která pomůže dětem v nouzi po celém světě. „Angažovanost našich zákazníků je nejen důkazem jejich důvěry ve společnost Blickle, ale také podporou dobré věci - na to jsme obzvláště hrdí,“ vysvětluje Dr. Sarah Blickle-Fenner. „Rádi bychom poděkovali všem zákazníkům, kteří se průzkumu zúčastnili, za jejich cennou zpětnou vazbu a podporu. Výsledky nám pomáhají identifikovat potenciál pro zlepšení a neustále optimalizovat naše služby.“