Nejlepší hodnocení pro společnost Blickle

Pozitivní zpětná vazba při mezinárodním průzkumu spokojenosti zákazníků 2018

V říjnu 2018 uskutečnila společnost Blickle průzkum spokojenosti zákazníků. Jednou za dva roky jsou zákazníci z Německa a také zákazníci ostatních poboček společnosti Blickle požádáni o účast na průzkumu. Přitom je rozesílán e-mail s odkazem, kde mohou účastníci pohodlně vyplnit online dotazník. I tentokrát se společnost mohla radovat z mnoha účastníků ze 17 zemí a z vynikajících výsledků.

Účastníci opět poskytli důležité informace a rady, ve kterých oblastech je společnost Blickle již dobře zavedena a kde je ještě její další potenciál pro optimalizaci. Hodnocena byla mimo jiné prezentace společnosti na internetu, péče o zákazníky prováděná v rámci interního servisu i prostřednictvím obchodních zástupců, nebo také obecně společnost Blickle jako dodavatel. Dále byly hodnoceny funkce webových stránek, jako je vyhledávač produktů, stahování CAD souborů nebo také internetový obchod.

Celkově bylo hodnocení zákazníků v porovnání s předchozím průzkumem v roce 2016 opět pozitivnější. Obzvláště dobře byla přitom hodnocena kvalita produktů, dodavatelská úroveň a také kompetentní poradenství pracovníků interního servisu i obchodních zástupců.

Výsledek ukazuje, že každodenní usilovná práce pro zákazníky přináší ovoce a je současně motivací k dalšímu zvyšování jejich spokojenosti.

Společnost Blickle srdečně děkuje všem zákazníkům, kteří se průzkumu zúčastnili.