Výhodná cena díky kompaktní konstrukci

Odpružená kladka pro vysoké zatížení LSFE-ALST 200K-RA-931841

LSFE_Kunde

Zákazník

Zákazníkem je německá automobilová firma, která již několik let patří k nejúspěšnějším automobilovým výrobcům luxusních a sportovních automobilů. Tento výrobce automobilů zaměstnává více než 88 000 pracovníků. V roce 2017 vyrobil téměř 1,9 milionu vozidel a dosáhl tak tržeb ve výši přibližně 60 miliard eur.


Trennlinie

Výzva

Jeden ze závodů koncernu již běžně používal odpruženou speciální vysoce-zátěžovou kladku pro nosné stojany na automobilové komponenty.Vzhledem k tomu, že se v tomto případě jednalo o podobné využití, chtěl zákazník sáhnout po osvědčené kladce.

Technici firmy však chtěli z různých důvodů provést ještě pár změn systému aretace kol kladky, aby byla co nejlépe uzpůsobena pro nové použití. Prvním důvodem bylo významnou měrou snížit náklady na opravu jejich stávajících stojanů, protože namontované kladky často kolidovaly s vidlicí vysokozdvižného vozíku. Druhým důvodem bylo, že páka brzdy kola v otevřeném stavu vyčnívala docela daleko, což mohlo v tomto konkrétním případě představovat riziko úrazu. Navíc byly také potíže s odaretováním kola, neboť páka brzdy u původní kladky musela být zatlačena směrem nahoru, což pro zaměstnance v pracovní obuvi představovalo problém a často mělo za vinu poškození obuvi.

Trennlinie

Naše řešení

Protože zkrácení existující brzdové páky by způsobilo ještě horší ovladatelnost, nepřicházelo toto jednoduché řešení v úvahu. Aby bylo možné kolizní průměr výrazně snížit, použili inženýři ve společnosti Blickle zcela jinou konstrukci brzdové jednotky. Celkově se jim podařilo kolizní průměr snížit o 65 mm. Brzdová páka je nyní díky nové konstrukci uvolňována shora, díky čemuž je manipulace s ní snazší a rychlejší.


Trennlinie

Výsledek

Použitím nové kladky s optimalizovaným brzdovým systémem zákazník výrazně snížil náklady na opravy, neboť se snížilo riziko poškození pracovních prostředků i bezpečnostní obuvi. Mimo to se podařilo dosáhnout velmi vysoké bezpečnosti práce. Díky snadnému a rychlému ovládání brzdicí patky se také zlepšila ergonomie pracoviště.




Výhody výrobku a technické informace LSFE-ALST 200K-RA-931841:
• vysoce odolná svařovaná konzola s pružinou z elastomeru a blokací kola „Radstop“
• výborný komfort jízdy, nízký valivý odpor a dobrá absorpce otřesů díky polyuretanovému běhounu Blickle Softhane®
• kompaktní konstrukce brzdové jednotky se sníženým kolizním průměrem
• snazší manipulace a zvýšení bezpečnosti na pracovišti
• snížení nákladů na opravy a údržbu